Albert López deixa de ser jugador de la UE Olot
L'extrem de Castellbisbal es desvincula de la Unió Esportiva Olot després d'un curs amb molt de protagonisme sobre la gespa. López ha disputat 33 partits, 32 com a titular, i ha marcat un gol. Agraïts del seu compromís, treball i entrega, li desitgem tota la sort del món en el seu futur professional i personal. Un plaer, Albert!
0
