Month

juny 2026

Josep Jaume (Gimnástica Segoviana), nou jugador de la UE Olot

El central mallorquí es converteix en la tercera incorporació de la Unió Esportiva Olot i tanca l'eix defensiu. Josep Jaume Busquets té 25 anys i es va formar als planters del RCD Mallorca i FC Barcelona. Acumula més de 110 partits d'experiència entre Segona B (CF Badalona), Primera RFEF (tres anys a l'Atlètic Balears) i Segona RFEF, aquest curs jugant amb la Gimnástica Segoviana del grup 1. També ha estat internacional amb la selecció espanyola Sub-16 i Sub-17. Defensa esquerrà amb bona sortida, joc aeri potent (1'81) i alt nivell competitiu. Benvingut al club, Josep! La teva sort serà la nostra!

El juvenil olotí Lasanas Kabba, renovat fins el 2028

El jove olotí, format al futbol social de la Fundació UE Olot, entrarà en dinàmica de primer equip la temporada vinent. Autor de 12 gols a Lliga Nacional, Lasanas ja ha aparegut en alguna convocatòria a Segona Federació i és una de les apostes més importants del club, que l'ha renovat per a dues temporades més. De només 18 anys i encara juvenil d'últim any, el davanter garrotxí tindrà l'oportunitat de demostrar tot el seu talent, potència i velocitat en el futbol semi-professional. Enhorabona, Las! Un mirall per a les noves generacions!

Uri Ayala seguirà liderant la línia defensiva un any més

El central d'Estanyol estampa la seva firma al nou contracte i viurà la sisena temporada consecutiva a la Unió Esportiva Olot. Ayala, que acumula dos ascensos i 137 partits de vermell, continuarà aportant el seu compromís, fiabilitat i agressivitat a l'eix de la defensa, a més de ser un dels pesos pesants del vestidor. El gironí s'afegeix a les renovacions de Ballesté, Marc Mas, Fuentes, Robert, Martí Soler i Puigbert. El mariscal encara té moltes coses a dir! Endavant les atxes, Uri!

Sergi Marcillo deixa l’Olot per emprendre una nova aventura a l’estranger

El lateral olotí finalment no complirà el seu any de contracte amb la Unió Esportiva Olot i emprendrà una nova aventura als Estats Units. Marcillo, que porta 19 anys a la casa entre planter, filial i primer equip, ha rebut una beca de la Bryant University per combinar el futbol amb els seus estudis universitaris, en aquest cas d'enginyeria informàtica. Una decisió difícil, el fet de deixar el club de la seva vida, però que de ben segur el farà créixer com a persona i com a futbolista. Aquesta tarda (18.15h) s'acomiadarà en roda de premsa davant dels mitjans a l'Estadi Municipal. Ets un dels nostres, Sillo! Aquí sempre tindràs les portes obertes! 

Rubén Enri i la UE Olot separen els seus camins

El davanter badaloní deixa de ser jugador de la Unió Esportiva Olot després d'una temporada i mitja. Enri, de gran facilitat golejadora, ha marcat 15 dianes (3+12) en els 46 partits disputats (12+34) amb el club olotí a Segona Federació. Gràcies per tot el que ens has donat i molta sort en els nous camins, Rubén!

Walid Meddeb (UE Sant Andreu), nou jugador de la UE Olot

El davanter barceloní d'origen tunisià és la segona incorporació del nou projecte de la Unió Esportiva Olot. Walid, de només 22 anys, es va formar a la UE Cornellà i al CF Badalona abans de jugat a la FE Grama, on va marcar 17 gols a Tercera Federació. Després va fer el salt al filial del CD Tenerife i en el mercat d'hivern va firmar per la UE Sant Andreu, on ha marcat 3 gols i ha pujat a Primera Federació. Un punta jove i de molta projecció que destaca pel seu dinamisme, velocitat, treball incansable i olfacte rematador dins l'àrea. Benvingut a casa nostra, Walid! Preparats per veure't disparar!

El FC Barcelona i la UE Olot signen un nou conveni de col·laboració

Aquest dijous al matí s'ha signat, a les oficines del Club, el nou conveni de col·laboració entre el FC Barcelona i la Unió Esportiva Olot. L'acte ha comptat amb la presència de Rafael Yuste, president del FC Barcelona; de José Ramón Alesanco, director del Futbol Base i de La Masia; i de Josep Llorca, cap de Gestió de Futbol. Per part de la UE Olot hi han assistit Joan B. Agustí, president del club; Jordi Masó, vicepresident esportiu; i Lluís Micaló, director esportiu de l'entitat garrotxina.

Guillem Barrés i Oriol Marty tornen als seus clubs després de la cessió

El defensa tarragoní i el migcampista garrotxí deixen la Unió Esportiva Olot i retornen als seus clubs d'origen després de la cessió d'aquesta temporada. Barrés, cedit pel Nàstic de Tarragona, ha tingut minuts de qualitat a l'eix defensiu mentre que Marty, cedit pel Valencia CF i natural dels Hostalets d'en Bas, ha viscut un curs complicat per les lesions i la forta competència a la zona de mitjos. Gràcies per tot als dos i molta sort en la resta de la vostra carrera!