Pau López causa baixa a la UE Olot

El migcampista barceloní acaba el seu trajecte a la Unió Esportiva Olot després d’una temporada amb 25 partits disputats, 10 com a titular. Pau López, que ha viscut un any complicat per les sancions i la poca continuïtat, s’uneix a les sortides de Sergi Marcillo, Rubén Enri, Guillem Barrés, Oriol Marty, Nuha Marong, Pedro del Campo, Andreu Guiu, Carlos Martínez i Jan Danés. Gràcies per tot i molta sort en el proper destí, Pau!